2013-04-09

Billig humor - serie på väg upp?

Av en händelse ramlade jag över en amatörserie som heter Billig humor när jag surfade runt lite på Flashback och jag tyckte det var värt ett tips även här på Martigo. Billig humor är enrutingar i gråskala skapade av två personer som jag tyvärr inte vet vilka det är. Serierna påminner en hel del om Gary Larssons enrutingar och jag gillar att det är en så tydligt handtecknad stil.


De har ett rätt stort arkiv av serier på sin hemsida, kolla in det på http://www.billighumor.se/

2 kommentarer:

  1. Tack för att du hjälper till att sprida våra bilder! Vi finns även på www.facebook.com/billighumor.se. Ny bild varje måndag!
    Med vänlig hälsning, Per och jag

    SvaraRadera
  2. Äras den som äras bör! Ni har gjort ett kanonjobb med serien så det är jag som ska tacka för underhållningen!

    SvaraRadera