2013-04-05

Återupplivad och breddad

Hej! Jag har bestämt mig för att återuppliva Martigo!

Problemet med starten av bloggen var att jag låste mig vid att bara skriva recensioner. Nu ska det bli ändring på det, vi breddar innehållet och låter allt från serievärlden rymmas under Martigos höga tak. Här kommer du hitta nyheter, tips, diskussioner, författar- och tecknarporträtt och så klart som tidigare recensioner i massor.

För att göra Martigo ännu mer intressant kommer vi ta in fler skribenter. Jonas "Elton" Hansson är först ut. Jonas är en journalistkollega och seriefantast från Göteborg som nog bäst presenterar sig själv i framtiden.

Jag håller i dagsläget på att göra klart med ytterligare ett gäng intressanta och duktiga skribenter och kommer skriva en rad eller två när och om de blir klara för Martigo!

Väl mött och mycket nöje!

/Dag Ankersen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar